Kalendarz adwentowy DIY

Czy tylko ja w tym roku szykuję kalendarz adwentowy na ostatnią chwilę?
A może w ogóle nie uznajecie takiego odliczania do Świąt lub kupujecie pudełeczka z czekoladkami?

Kiedy byłam mała uwielbiałam odkrywać jaki kształt kryje się za kartonowym okienkiem, ale jako mama uznałam, że moje dzieciaki (przynajmniej Lusia) dostają słodycze przy każdej okazji od całej rodziny i znajomych i że chciałabym zaproponować im w grudniu coś innego. 

Dlatego sama robię kalendarz adwentowy, w którym umieszczam drobne prezenty i zadania wypisane na karteczkach. To drugie jest dla mnie szczególnie ważne, ponieważ sprawia, że oczekiwanie na Boże Narodzenie wiąże się z czymś więcej niż przedmiotami i jest wspaniałym pomysłem na spędzenie czasu wspólnie z rodziną.

Bardzo was zachęcam do tego, aby dołączać różne zadania do kalendarza (a może mógłby się składać tylko z tego?) i cieszyć się razem tym magicznym czasem.

Oto jak wyglądało to u nas w zeszłym roku :)






Komentarze

Śledź nas na Instagramie!

Copyright © Zabawy Lotty